معرفی تکنولوژی

طرح های جدید فروش اقساطی موبایل پاییزان کالا

طرح های جدید فروش اقساطی

پاییزان کالا بازهم طرح های جدیدی برای فروش اقساطی موبایل و دیگر کالاهای دیجیتال را رونمایی کرد. بسیاری از کاربران سوال کرده اند، آیا پاییزان کالا وام خرید کالای دیجیتال پرداخت می کند یا فروش اقساطی دارد؟ توضیح مهم این است که بدانید شما می توانید با ارائه مدارک مورد نیاز تا سقف 100 میلیون تومان وام خرید کالای دیجیتال بگیرید. این وام صرف خرید گوشی موبایل و سایر کالاهای دیجیتال خواهد شد.

وام خرید گوشی موبایل و کالای دیجیتال شامل چه مواردی است؟

پاییزان کالا کلیه محصولات خود را بصورت اقساطی به فروش می رساند. به بیان دیگر کلیه محصولات موجود در فروشگاه پاییزان کالا، بصورت اقساط نیز به فروش می رسد. فروش اقساطی انواع گوشی موبایل، ایرپاد، هندزفری بیسیم، بادز سامسونگ، هندزفری گیمینگ، تبلت، ساعت هوشمند، اپل واچ، سامسونگ واچ، لپ تاپ؛ کنسول بازی PS5، xbox و کالای جانبی از جمله خدماتی است که پاییزان کالا به شما عرضه می کند.

دریافت-وام-100-میلیون-تومانی-خرید-کالا
دریافت-وام-100-میلیون-تومانی-خرید-کالا

شرایط دریافت وام فوری خرید موبایل و کالای دیجیتال

اگر شما هم برای خرید جدیدترین محصولات دیجیتال قصد دریافت وام فوری خرید کالا دارید، کافی است اطلاعات خود را در صفحه دریافت وام خرید کالای دیجیتال از پاییزان کالا وارد کنید. طرح های مختلفی را برای فروش اقساطی موبایل و کالای دیجیتال برای شما گردهم آورده ایم تا بهترین روش های خرید اقساطی کالا را تجربه کنید. با ورود اطلاعات خود در صفحه ذکر شده، کارشناسان پاییزان کالا در اسرع وقت با شما ارتباط گرفته و بهترین راه برای دریافت وام خرید کالای دیجیتال و گوشی را به شما معرفی می نمایند. این مشاوره رایگان است.

میزان پیش پرداخت لازم و شرایط خرید اقساطی گوشی موبایل و لوازم دیجیتال

برای خرید اقساطی گوشی موبایل، تبلت و به طور کلی کالای جانبی نیازی به پیش پرداخت ندارید. شما بدون پیش پرداخت و حتی بدون ضامن می توانید وام خرید موبایل و کالای دیجیتال دریافت کنید. مدت زمان لازم برای دریافت وام خرید اقساطی کالای دیجیتال بستگی به طرحی دارد که با شرایط شما سازگار است. نگران نباشید، پاییزان کالا همه کارها را انجام می دهد. شما فقط کافی است فرم مربوطه را پر کنید و یک خرید اقساطی ساعت هوشمند و کالای دیجیتال عالی را تجربه کنید.

وام خرید اقساطی گوشی موبایل و لوازم دیجیتال طرح طراوت بانک آینده

طرح طراوت بانک آینده یکی از انواع طرح هایی است که پاییزان کالا برای فروش اقساطی گوشی موبایل و لوازم دیجیتال درنظر گرفته است. وام طرح طراوت بانک آینده بدون ضامن و بدون پیش پرداخت است و سقف آن صد میلیون تومان است. شما می توانید از کارشناسان پاییزان کالا برای اطلاع از طرح های مختلف مشاوره بگیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *