اخبار پاییزان کالا

فروش اقساطی طرح طراوت بانک آینده

گوشی-اقساطی-طرح-طراوت-بانک-آینده

فروش اقساطی گوشی موبایل، تبلت و بطور کلی کالای دیجیتال چیست؟

فروش اقساطی گوشی موبایل، تبلت و کالای دیجیتال نوعی فروش پاییزان کالاست که در آن کاربر محصول مورد نظر را خریداری کرده و پس از دریافت کالا، طی چند قسط هزینه آن را پرداخت می کند.

وام خرید گوشی موبایل و کالای دیجیتال چیست؟

وام فرآیندی که طی آن بانک یا تامین کننده مالی وجه نقد را به شما اعطا می نماید و سپس شما می بایست طی چند قسط آن را تسویه نمایید.

وام-100-میلیونی-طرح-طراوت-بانک-آینده
وام-100-میلیونی-طرح-طراوت-بانک-آینده

طرح فروش اقساطی کالا طرح طراوت بانک آینده

در طرح خرید اقساطی کالا که بانک آینده آن را ارائه داده است و به نام طرح طراوت بانک آینده شناخته می شود، این بانک ، کیف پول الکترونیکی شما را در سایت پاییزان کالا شارژ می نماید. شما می توانید با اعتبار کیف پول خود، بدون پرداخت هزینه جداگانه، گوشی موبایل، لپ تاپ، تبلت، هندزفری، ایرپاد یا ساعت هوشمند و بطور کلی کلیه محصولات موجود در سایت پاییزان کالا را بصورت اقساطی خریداری نمایید. دقت کنید بدون پیش پرداخت و بدون ضامن این اعتبار به شما تعلق می گیرد. شما هیچ نیازی به پیش پرداخت ندارید. کافی است در سایت پاییزان کالا ثبت نام کنید و محصولات دیجیتال را بصورت آنلاین و اقساطی با اعتبار خود بخرید. پس از خرید، در چند قسط تا 36 ماه می بایست حساب طرح طراوت بانک آینده را تسویه کنید. به همین سادگی!

آیا در خرید اقساطی کالا و گوشی موبایل، طرح طراوت بانک آینده کالاها را گران تر می خرم؟

خیر، شما کالاها را به قیمت سایت خریداری می کنید. همان قیمتی که همه از سایت پاییزان کالا خرید می کنند، شما نیز خرید خود را انجام می دهید. دقت کنید وام خرید گوشی موبایل و لپتاپ و تبلت بانک آینده طرح طراوت بدون پیش پرداخت و بدون ضامن است.

چگونه وام خرید اقساطی گوشی موبایل و کالای دیجیتال طرح طراوت بانک آینده را دریافت کنم؟

برای دریافت اطلاعات بیشتر کافی است با کارشناسان پاییزان کالا تماس بگیرید، یا اطلاعات خود را در این صفحه برای دریافت وام اقساطی خرید گوشی موبایل و کالای دیجیتال وارد کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *