اخبار پاییزان کالا

فروش اقساطی موبایل و لوازم جانبی با اقساط 36 ماهه!

فروش اقساطی موبایل طرح طراوت

فروش اقساطی موبایل، ساعت هوشمند، لپ تاپ، هندزفری بی سیم و لوازم جانبی توسط پاییزان کالا و با همکاری بانک آینده “طرح طراوت” در حال انجام است. متقاضیان خرید اقساطی می توانند با مراجعه به شعبات بانک آینده اقدام به دریافت وام و خرید از فروشگاه پاییزان کالا نمایند.

اقساط طرح طراوت از 12 تا 36 ماه و با سود 23 درصد محاسبه می شود. زمان دریافت این تسهیلات بسیار سریع است. مشتریان پاییزان کالا با افتتاح حساب و ارائه مدارک لازم شامل مدارک شغلی و فرم بیمه اعتبارسنجی می شوند. در صورتی که رتبه اعتباری آیس بانکی A یا B باشد می توانید از این تسهیلات استفاده کنید. البته لازم به ذکر است در صورتی که درجه اعتباری بانک شما B باشد، برای دریافت وام و خرید اقساطی موبایل، ساعت هوشمند، ایرپاد و لوازم جانبی می بایست یک ضامن به بانک نمایید.

این تسهیلات با توجه به سود مناسب و قیمت متغیر محصولات دیجیتال مقرون به صرفه است.

قدم اول برای دریافت وام بانکی فروش اقساط موبایل از طریق طرح طراوت

قدم اول برای خرید اقساطی موبایل و لوازم جانبی، مراجعه به بانک آینده است. پس از مراجعه به بانک درخواست وام طرح طراوت کنید. وام شما به زودی آماده می شود!

سود وام خرید موبایل “طرح طراوت” چقدر است؟

سود طرح طراوت 23 درصد تعیین شده است. با توجه به میزان تورم و افزایش قیمت ها، این درصد کاملا منطقی به نظر می رسد. توجه داشته باشید که مدت زمان بازپرداخت اقساط “طرح طراوت” از 12 تا 36 ماه متغیر است.

مبلغ وام بانکی فروش اقساطی موبایل در “طرح طراوت” چقدر است؟

مبلغ وام بانکی طرح طراوت برای خرید گوشی، ساعت هوشمند، هندزفری بیسیم و لوازم جانبی بصورت اقساط از 20 تا 100 میلیون تومان متغیر است.

نکات دریافت وام بانکی ” طرح طراوت” بانک آینده برای خرید اقساطی موبایل

  1. پس از دریافت اعتبار، مشتری به مدت یک‌ماه فرصت مصرف اعتبار تخصیصی از پاییزان کالا را دارد.
  2. پس از طی بازه زمانی یک ماهه، مانده اعتبار مصرف‌نشده مشتری، منقضی خواهد شد.
  3. مشتریانی که به هر علت، از تمام مبلغ اعتبار شارژ شده خود در بازه زمانی یک‌ماهه استفاده نکرده باشند، با ارائه درخواست کتبی به شعبه، می‌توانند نسبت به ارائه درخواست مجدد تسهیلات و تمدید بازه زمانی اقدام نمایند.

مطالب مرتبط

1 نظر در “فروش اقساطی موبایل و لوازم جانبی با اقساط 36 ماهه!

  1. یونس گفت:

    طرح طراوت یا تسهیلات خرید موبایل پرا غیر فعال شده و تا کی ادامه دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *