سفارشات خود را برای  بالا 100 هزار تومان را با پیک رایگان تجربه کنید

طرح-های-فروش-اقساطی-گوشی-موبایل،-لپ-تاپ-پاییزان-کالا

برای خرید اقساطی گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ، ساعت هوشمند، هندزفری بی سیم، کنسول بازی و لواز جانبی طرح های مختلفی را برای شرایط مختلف تدارک دیده ایم. برای آگاهی از انواع طرح های فروش اقساطی کالای دیجیتال پاییزان کالا کافی است، این نوشتار را دنبال کنید.

گوشی-اقساطی-طرح-طراوت-بانک-آینده
فروش اقساطی گوشی موبایل

طرح طراوت بانک آینده

فروش-گوشی-قسطی-لیزینگ-گلرنگ
فروش اقساطی گوشی موبایل

طرح لیزینگ گلرنگ

گوشی-قسطی-طرح-بلو-بانک-بالون
فروش اقساطی گوشی موبایل

طرح بالون

فروش-اقساطی-گوشی-موبایل-پی-چک
فروش اقساطی گوشی موبایل

طرح بای چک

فروش اقساطی گوشی موبایل تبلت لپ تاپ طرح طراوت بانک آینده

طرح طراوت بانک آینده، جهت تسهیلات کالاهای مورد نیاز تعریف شده است. وام بدون پیش پرداخت و بدون ضامن خرید گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ، هندزفری بیسیم، ساعت هوشمند و کالای جانبی طرح طراوت بانک آینده، با سود مناسب و در کوتاهترین زمان ممکن پرداخت می شود.

بازپرداخت اعتبار در نظر گرفته شده در طرح طراوت بسته به انتخاب مشتری، تا یک‌ماه پس از تاریخ دریافت اعتبار، به‌صورت رایگان (بدون دریافت سود)، امکان‌پذیر خواهد بود. بازپرداخت اقساطی حداکثر 36 ماهه با نرخ 23 درصد، در نظر گرفته شده که زمان پرداخت اولین قسط، یک‌ماه پس از پایان مهلت یک‌ماهه خرید، خواهد بود. این طرح فعلا فقط برای کسانی که محل سکونتشان تهران است، فعال می باشد.

چگونه می توانم گوشی موبایل ، لپ تاپ، تبلت و کالای جانبی را بصورت اقساط از پاییزان کالا با طرح طراوت بانک آینده خریداری کنم؟

برای دریافت وام فروش گوشی اقساطی طرح طراوت بانک آینده کافی است مراحل زیر را دنبال کنید.

شرایط-دریافت-وام-طرح-طراوت-پاییزان-کالا

مرحله اول دریافت وام طرح طراوت بانک آینده، ثبت نام در سایت پاییزان کالا است.

برای ثبت نام در سایت پاییزان کالا کافی است وارد لینک شوید و گزینه اکنون ثبت نام کنید را انتخاب فرمایید. 

بعد از باز شدن صفحه ثبت نام، شماره تلفن همراه خود را وارد فرمائید. دقت کنید شماره تلفن همراه وارد شده می بایست به نام وام گیرنده باشد. بعد از پر کردن آدرس ایمیل، نام و نام خانوادگی رمز عبور مناسبی را برای خود انتخاب کنید.

بعد از ثبت نام وارد صفحه ورود/فرم ثبت نام شوید و بعد از وارد کردن اطلاعات خود وارد سایت شوید.

دقت کنید شما می توانید بوسیله شماره تلفن همراه و رمز عبور وارد سایت شوید. همچنین می توانید با وارد کردن ایمیل خود و رمز عبور انتخاب به سایت ورود پیدا کنید. اگر رمز خود را فراموش کرده اید، بعد از وارد کردن شماره همراه خود، گزینه ادامه دهید را انتخاب کنید. در این قسمت به جای ورود با رمز عبور، ورود با کد تائید را انتخاب فرمائید.

رمز عبور یکبار مصرف برای شما پیامک خواهد شد. با وارد کردن رمز عبور پیامک شده وارد سایت خواهید شد. دقت فرمائید زمان وارد کردن رمز عبور یکبار مصرف 1 دقیقه می باشد. 

اگر پیامک رمز عبور یکبار مصرف نیامد، اندکی صبر کنید. بعد از یک دقیقه مجددا تلاش کنید. اگر باز هم پیامکی برای شماره تلفن وارد شده نیامد، کافی است با پاییزان کالا در تماس باشید. 

ثبت-نام
مراحل-دریافت-وام-طرح-طراوت-بانک-آینده

مرحله دوم دریافت وام طرح طراوت بانک آینده، بارگذاری مدارک اولیه در سایت پاییزان کالا است.

برای بارگذاری مدارک اولیه کافی است وارد پروفایل کاربری خود شوید و از منوی حساب کاربری من، احراز هویت را انتخاب کنید.

در صفحه باز شده، بر روی احراز هویت طرح طراوت  کلیک کنید. کلیه اطلاعات و مدارک موجود در این بخش، مورد نیاز است. دقت کنید سایز عکس های ارسالی می بایست کمتر از 1مگابایت باشد. اگر سایز عکس هایتان بزرگتر است، می بایست سایز آن را کم کنید. فرمت عکس ها باید jpeg یا jpg باشد. اگر به دلایلی تعداد عکس های بیشتری می بایست بارگذاری نمایید، عکس ها را در جایگاه خود بصورت فشرده (zip) ارسال کنید.

مدارک لازم جهت احراز هویت اولیه طرح طراوت بانک آینده

* شماره کارت ملی شخص وام گیرنده

* عکس همه صفحات شناسنامه

* عکس روی کارت ملی 

* عکس پشت کارت ملی 

* مدارک شغلی (اگر کارمند هستید، فیش حقوقی ، اگر دارای جواز کسب هستید، جواز کسب و بطور کلی هر مدرکی که بیانگر شغل شما و میزان درآمدتان باشد)

* عکس کارت پایان خدمت(یا معافیت دائم)(ویژه آقایان، اگر جنسیت وام گیرنده، مرد نیست، این بخش را خالی بگذارید)

* پرداخت هزینه احراز هویت ، در آخرین قدم، هزینه احراز هویت را می بایست پرداخت کنید. 

احراز-هویت-طرح-طراوت-بانک-آینده
مرحله-سوم-دریافت-وام-فروش-گوشی-اقساطی-طرح-طراوت

مرحله سوم دریافت وام طرح طراوت بانک آینده، تائید مدارک و اعتبارسنجی توسط پاییزان کالا است.

در این مرحله پاییزان کالا مدارک ارسالی توسط شما را بررسی کرده و اعتبارسنجی می نماید. این اعتبارسنجی از مراجع معتبر بانکی انجام می پذیرد. اگر مدارک ارسالی کامل باشد، در نهایت نتیجه اعتبار سنجی A ، B ، C و بدون رتبه اعتبار سنجی خواهد بود. نکته حائز اهمیت برای شما این است که با توجه به رتبه اعتبارسنجی، مدارک مورد نیاز برای دریافت وام گوشی موبایل، تبلت ، لپ تاپ، کنسول بازی، ایرپاد و ساعت هوشمند طرح طراوت تعیین می شود. 

اگر دارای رتبه A هستید ، نیازی به ضامن ندارید. یک فقره چک صیادی به نام وام گیرنده برای ضمانت کفایت می کند. اما اگر دارای رتبه B یا بدون رتبه اعتباری هستید علاوه بر چک صیادی به نام وام گیرنده، نیاز به ضامن نیز دارید. 

ضامن شما می بایست دارای رتبه اعتباری A یا B باشد. همچنین چک صیادی به نام خودش باید داشته باشد.  

نکته 1- اگر شخص وام گیرنده دارای رتبه A باشد و چک نداشته باشد، می تواند از چک شخصی ضامن استفاده کند.

نکته 2- شماره موبایل ثبت شده در همراه بانک با شماره تلفن همراه اعلام شده به بانک می بایست یکی باشد.

دقت داشته باشید در این مرحله می بایست در بانک آینده حساب داشته باشید. اگر در بانک آینده حساب ندارید می توانید به بانک مراجعه کنید یا بصورت آنلاین به سامانه کیلید بانک آینده مراجعه کنید.حداقل مبلغ موردنیاز برای دریافت افتتاح حساب برای طرح طراوت 200 هزار تومان است. 

 

فروش-قسطی-موبایل-و-لپ-تاپ---طرح-طراوت-بانک-آینده-مرحله-سوم
مرحله-چهارم-دریافت-وام-طرح-طراوت-بانک-آینده

در این مرحله باید باتوجه به رتبه اعتباری خود مدارک شغلی مربوطه را بارگذاری کنید. اگر نیاز به ضامن دارید، مدارک ضامن خود را نیز بارگذاری نمایید. 

مدارک شغلی لازم : 

کارمندان دولتی : حکم کارگزینی یا گواهی اشتغال به کار، فیش حقوقی ماه قبل و یا سوابق بیمه ای

کارمندان بخش خصوصی : گواهی اشتغال به کار، فیش حقوقی ماه آخر، پرینت سوابق بیمه ای

کارمند نظامی : فیش حقوقی یا حکم کارگزینی

بازنشستگان : آخرین حکم افزایش مستمری، فیش حقوقی مستمری

مشاغل آزاد : تصویر جواز کسب، تصویر مدارک تجاری یا اداری (در صورت عدم امکان ارائه جواز، اجاره نامه ملک تجاری، اداری به همراه استشهاد محلی) پرینت سه ماهه حساب

* دقت داشته باشید سند قدیمی بدون قید کدپستی یا اجاره نامه بدون کد رهگیری نیاز به تائیدیه کدپستی دارد. 

کارمندان مشاغل آزاد : تصویر گواهی اشتغال به کار دارای مهر فروشگاه 

مدارک احراز محل سکونت :

تصویر سند یا اجاره نامه محل سکونت خود را می بایست بارگذاری کنید. اگر سند یا اجاره نامه به نام شما نیست، می بایست به نام پدر یا مادرتان باشد.

* چنانچه سند محل سکونت شما قدیمی است یا اجاره نامه با کد رهگیری ندارید، می بایست تائیدیه کدپستی را نیز به همراه تصویر سند یا اجاره نامه دستی، بارگذاری فرمایید. 

ضمانت:

اگر رتبه اعتباری شما A یا B  است یا بدون رتبه اعتباری هستید و چک صیاد به نام وام گیرنده دارید ، شما نیاز به ضامن ندارید. در غیر این صورت نیاز به ضامنی دارید که دارای چک شخصی باشد.

اگر نیاز به ضامن دارید، مدارک ضامن خود را بصورت کامل در محل مرتبط با ضامن بارگذاری کنید تا توسط پاییزان کالا اعتبارسنجی شود. 

اگر وام گیرنده دارای رتبه اعتباری A یا B باشد یا رتبه اعتباری نداشته باشد، ولی چک صیادی به نام خود نداشته باشد، می تواند از چک صیاد ضامن استفاده کند. همچنان لازم است کلیه مدارک ضامن نیز بارگذاری شود. 

فروش-قسطی-موبایل-و-تبلت---طرح-طراوت-بانک-آینده-مرحله چهارم

جدول اعتبارسنجی

رتبه اعتباری

وثیقه

رتبه اعتباری ضامن

مدارک مورد نیاز

A

یک فقره چک به نام شخص وام گیرنده

-----

----

B

یک فقره چک صیادی به نام شخص وام گیرنده

----

----

C

یک فقره چک صیادی به نام وام گیرنده + یک فقره چک صیادی به نام ضامن

A - B

کسر از حقوق یا گواهی اشتغال به کار و فیش حقوقی ارگان های دولتی یا جواز کسب

بدون اعتبار

یک فقره چک صیادی به نام وام گیرنده

----

----

مرحله-چهارم-دریافت-وام-طرح-طراوت-بانک-آینده 2

حال که رتبه اعتباری خود را می دانید، می بایست مدارک لازم را به همراه داشته باشید. 

دقت کنید همه مدارک می بایست کپی برابر اصل باشد. همچنین حتما یک گواهی امضا محضری با درج عنوان بانک آینده مورد نیاز است. در صورتی که نیاز به ضامن داشته باشید، تمامی مدارک مورد نیاز برای خود را برای ضامن نیز می بایست تهیه کنید.

بعد از این مرحله تبریک می گوییم، می توانید انواع کالاهای موجود در سایت پاییزان کالا ، شامل انواع گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ، کنسول بازی، ساعت هوشمند، ایرپاد و هندزفری بیسیم، کالای جانبی را خریداری کنید. اگر محصول دیجیتالی می خواهید که در سایت پاییزان کالا موجود نیست، می توانید در تماس با پاییزان کالا آن محصول را خریداری نمایید.

فروش اقساطی گوشی موبایل و کالای دیجیتال پاییزان کالا فقط از طریق طرح طراوت بانک آینده نیست. 

وام اقساطی طرح طراوت بانک آینده یکی از روش های پاییزان کالا برای فروش اقساطی است. 

به مرور روش های بیشتری برای فروش اقساطی کالا به سایت پاییزان کالا اضافه خواهد شد. 

یکی از مهمترین مزیت های خرید اقساطی گوشی موبایل، لپ تاپ، تبلت و بصورت کلی کالای دیجیتال از طریق طرح طراوت بانک آینده ، بدون ضامن و بدون پیش پرداخت بودن آن است. 

کلیه اطلاعات لازم برای استفاده از این طرح در این نوشتار آورده شده است، اما اگر سوالی هست که پاسخ خود را پیدا نکردید، حتما با کارشناسان پاییزان کالا در تماس باشید. 

مرحله-پنجم-دریافت-وام-فروش-گوشی-اقساطی-طرح-طراوت

اگر همه مدارک را به درستی بارگذاری کرده باشید و چک ضمانت را به دست پاییزان کالا رسانده باشید، در کوتاهترین زمان کیف پول شما شارژ می شود.

تبریک می گوییم، می توانید انواع کالاهای موجود در سایت پاییزان کالا ، شامل انواع گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ، کنسول بازی، ساعت هوشمند، ایرپاد و هندزفری بیسیم، کالای جانبی را خریداری کنید. اگر محصول دیجیتالی می خواهید که در سایت پاییزان کالا موجود نیست، می توانید در تماس با پاییزان کالا آن محصول را خریداری نمایید.

فروش اقساطی گوشی موبایل و کالای دیجیتال پاییزان کالا فقط از طریق طرح طراوت بانک آینده نیست. 

وام اقساطی طرح طراوت بانک آینده یکی از روش های پاییزان کالا برای فروش اقساطی است. 

به مرور روش های بیشتری برای فروش اقساطی کالا به سایت پاییزان کالا اضافه خواهد شد. 

یکی از مهمترین مزیت های خرید اقساطی گوشی موبایل، لپ تاپ، تبلت و بصورت کلی کالای دیجیتال از طریق طرح طراوت بانک آینده ، بدون ضامن و بدون پیش پرداخت بودن آن است. 

کلیه اطلاعات لازم برای استفاده از این طرح در این نوشتار آورده شده است، اما اگر سوالی هست که پاسخ خود را پیدا نکردید، حتما با کارشناسان پاییزان کالا در تماس باشید. 

سبد خرید
سایدبار

درخواست بازپرداخت

فروشگاه
0 علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من