نکته : محتویات این صفحه دائما در حال بروزرسانی است.

هر فروشگاه یا سازمانی قوانین و مقرراتی را برای ارائه هرچه بهتر خدمات و محصولات خود تنظیم می کند. فروشگاه پاییزان کالا نیز از این قاعده مستثنی نبوده و همه قوانین مندرج در وبسایت با قوانین جمهوری اسلامی ایران ، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از مصرف کننده منطبق است. بنابراین از شما عزیزان خواهشمندیم پیش از ثبت سفارش خود حتما به این صفحه مراجعه کرده و قوانین را مطالعه فرمایید . لازم به ذکر است که این قوانین بروزرسانی و به کاربران اعلام خواهد شد ، بنابراین قبل از خرید و سفارش حتما قوانین را مطالعه فرمایید.

قوانین تعویض محصولات پاییزان کالا ( ضمانت ۷ روزه بازگشت کالا ) :

مهلت ۷ روزه تست و تعویض پاییزان کالا برای محصولات بدون گارانتی بوده و شامل محصولات با گارانتی شرکتی نمی شوند . لذا هر گونه ایراد و عیب محصولات با گارانتی بر عهده شرکت گارانتی کننده است .
شما مشتریان عزیز پس از ثبت سفارش خود و دریافت محصول خود میتوانید تا ۷ روز از این امکان استفاده کنید؛ به این صورت که درصورت وجود هرگونه ایراد کارخانه ای میتوانید محصول خودرا با رعایت حفظ سلامت فیزیکی به واحد فروش و هماهنگی و ارسال پاییزان کالا بفرستید و محصول جایگزین را دریافت نمایید .

عودت کالا

به علت نوسانات بازار و همچنین خطر تغییر در کالا یا باز شدن پلمپ و… امکان عودت کالا پس از ارسال وجود ندارد، لطفا قبل از خرید تصمیم خود را نهایی کنید.

خواهشمندیم در جهت ارائه خدمت بهتر به نکات زیر توجه فرمایید :

۱. هر گونه ایراد و اشکال در محصولات که مربوط به شرکت سازنده باشد مربوط به شرکت گارانتی کننده میباشد و پاییزان کالا مسئولیتی در این قبال ندارد.

۲. ضمانت هفت روز شامل ایرادات و نواقصی است که از سوی پاییزان کالا مترتب شده باشد مثل اشتباه در ارسال رنگ و مشخصات یا وجود خط و خش در محصول. در صورتی که اشتباه پاییزان کالا در ارسال محصول از روی جعبه آن مشهوود باشد مثل(رنگ حافظه مدل و…) مشتری موظف است بدون باز کردن جعبه آن را عودت دهد. در غیر اینصورت شامل ضمانت نخواهد شد.

۳. مشتری موظف است کالای دریافت شده را بررسی و از صحت مدل رنگ و سایر مشخصاتی که از روی جعبه قابل شناسایی است اطمینان حاصل کند.

۴. تمامی هزینه های برگشت کالای معیوب از سوی مشتری و ارسال مجدد محصول بدون عیب رایگان بوده و بر عهده پاییزان کالا است.
۵ . کاربر موظف است که محصول را به همان شکل که دریافت کرده است ، درصورت وجود ایراد باز پس بفرستد و ایجاد هرگونه تغییر در ظاهر محصول ، لواز جانبی و جعبه دستگاه باطل کننده این قانون است.
۶. کاربر موظف است تا زمانی که مشکل بصورت کامل توسط کارشناسان بررسی گردد و نتایج آن به کاربر اعلام شود ، شکیبایی به عمل آورد.
۷ . در بعضی موارد تعویض محصول ممکن است به طول بیانجامد ؛ چرا که محصولات معیوب به تامین کنندگان پاییزان کالا ارسال می شوند و بدیهی است که باید از طرف آنها محصولی به پاییزان کالا ارسال گردد تا بتوان برای کاربر ارسال کرد.
۸. پاییزان کالا به هیچ عنوان مسئول اطلاعات شخصی مشتری که در کالای ارسالی از سوی وی ذخیره شده نیست و هرگونه عواقب آن به عهده خود مشتری است.
۹. هزینه اولیه ارسال محصول معیوب به پاییزان کالا توسط مشتری پرداخت می شود و درصورت تایید وجود مشکل در کالا ، هزینه پرداختی از سوی کاربر به وی عودت می گردد.

نکته : تمامی فاکتور های پاییزان کالا رسمی میباشد.

نکته : اطلاعات و تصاویر محصولات مندرج در سایت از روی منابع اصلی و مرجع می باشد و هرگونه مغایرت در آن از عهده پاییزان کالا خارج است .

مشتری یا کاربر به چه کسی می گویند ؟

مشتری یا کاربر به شخصی حقیقی/حقوقی گفته می شود که درسایت ثبت نام کرده و با اطلاعات صحیح خود نسبت به ثبت سفارش اقدام کند .

قوانین فروشگاه پاییزان کالا :

۱-کد ملی و اطلاعات وارد شده هنگام سفارش کالا با اطلاعات کارت عابربانک پرداخت کننده مطابقت داشته باشد. در غیر اینصورت سفارش لغو و مبلغ عودت داده خواهد شد. همچنین محصول سفارش داده شده پس از دریافت و مطابقت فاکتور با کارت شناسایی فقط به شخص سفارش دهنده تحویل داده خواهد شد

۲-در صورتی که سفارشی برای مشتری ارسال شود و به علت عدم حضور وی در محل تحویل سفارش به واحد ارسال پاییزان کالا بازگشت گردد ، هزینه ارسال دوباره محصول از واحد ارسال به مقصد مشتری ، به عهده مشتری می‌باشد.

۳-هنگام ارسال محصول معیوب به پاییزان کالا ، مشتری موظف است تمامی اقلام دریافتی را اعم از : گوشی ، جعبه و تمامی متعلقات همراه ، فاکتور محصول ، درصورت وجود هدایای ارسالی و … برای پاییزان کالا ارسال نماید.

۴-به اطلاع خریداران محترم می رساند حمل کالا توسط شرکتهای پست، تیپاکس و پیک انجام می شود. از مشتریان گرامی خواهشمند است حتما در زمان تحویل کالا در حضور نمایندگان شرکت های نامبرده، بسته ارسالی باز شود و پس از کنترل تعداد و مدل و انطباق با فاکتور خرید، رسید تحویل امضاء شود. بدیهی است موارد اعتراضی در زمان حضور نماینده حمل قابل پیگیری است و پس از تحویل کالا و دریافت رسید، مسئولیت به عهده مشتری گرامی است و فروشگاه مسئول نمی باشد.

۵-پاییزان کالا هر گونه اعلام آسیب دیدگی بعد از طی 24 ساعت کاری از زمان تحویل و همچنین اعلام آسیب دیدگی بدون صورتجلسه شرکت حمل و نقل کننده را نخواهد پذیرفت.

۶-از وارد کردن آدرس های نامعتبر مثل اماکن عمومی سوپرمارکت‌، رستوران، هتل، کافی نت و مکان‌های غیرقابل پیگیری اجتناب کنید. در غیر اینصورت سفارش شما لغو و در صورت ارسال محصول به محل و نامعتبر بودن آدرس، هزینه ارسال کسر و مابقی مبلغ سفارش به حساب شما واریز خواهد شد.

۷-سفارش های شهرستان که تا قبل از ساعت ۱۲:۳۰ هر روز کاری ثبت شوند همان روز ارسال خواهند شد و سفارش هایی که بعد از این ساعت ثبت شوند در روز کاری بعد ارسال خواهند شد.

۸-سفارش های تهران نیز چنانچه تا قبل از ساعت ۱۷ هر روز کاری ثبت شوند همان روز ارسال خواهد شد. در غیر این صورت ارسال کالا به روز بعد (کاری) موکول خواهد شد.

۹-با توجه به نوسانات بازار و تغییر قیمت ها، پس از تایید سفارش به هیچ وجه امکان تغییر در تعداد و قیمت و همچنین تغییر در نحوه ارسال و آدرس وجود نخواهد داشت.

۱۰-با توجه به اینکه شرکت‌های سازنده ممکن است یک مدل کالا را با مشخصه‌های مختلفی در بازار عرضه کنند (مانند تفاوت در مشخصات نرم افزاری، سخت افزاری و یا محتویات جعبه کالا)، چنانچه مشخصه مورد نظر شما در صفحه مشخصات کالا قید نشده، حتما از واحد پشتیبانی استعلام نموده پس از اطمینان از مشخصات کالا نسبت به پرداخت وجه اقدام نمایید.

۱۱-تایید و پردازش و ارسال سفارشات فقط در روزهای کاری انجام می‌شود.

۱۲-تایید و پرداخت فاكتور توسط شما به منزله تایید تمامی موارد در بخش مقررات سایت می‌باشد.

۱۳-قیمت گوشی ها در حداقل ممکن قرار دارد اما امکان خرید عمده گوشی موبایل وجود ندارد. در همین راستا محدودیت هایی در روند ثبت سفارش از نظر سقف مبلغ و تعداد وجود دارد. سفارشهایی که بدون توجه به این محدودیتها به صورت متعدد و تکراری در جهت خرید عمده گوشی موبایل ثبت شوند، لغو شده و وجه به حساب پرداخت کننده بازگردانده خواهد شد.

۱۴-در صورت لغو سفارش، پاییزان کالا حداقل ۷ روز کاری مهلت دارد تا وجه را عودت دهد. وجه فقط به همان حسابی که پرداخت از آن انجام شده است، عودت داده می‌شود. ارائه شماره شبا از سوی کاربر برای عودت وجه الزامی است.

۱۵-ثبت سفارش در سایت به منزله رزرو محصول می باشد و فروشگاه پاییزان کالا هیچگونه تعهد و مسئولیتی درقبال سفارشات شما تا قبل از پرداخت نهایی ندارد . سفارش هایی که تا ۲ ساعت پس از ثبت ، پرداخت نگردند به عنوان لغوشده از طرف کاربر تلقی می‌شوند.

۱۶-سفارش های پرداخت شده نیز به عنوان رزرو تلقی شده و پس از تایید کارشناسان فروش ارسال خواهد شد.

۱۷-پاییزان کالا می تواند در صورت مشکوک شدن به هویت شخص سفارش دهنده، سفارش او را تا ۴۸ ساعت به حالت تعویق درآورد. بدیهی است که درصورت محرز نشدن هویت وی، سفارش لغو شده و مبلغ پرداخت شده عودت داده خواهد شد.

۱۸-وجود یا عدم وجود کالا در انبار پاییزان کالا کاملا متناوب بوده و ممکن است موجودی انبار پیش از خرید مشتری در سایت به پایان رسیده و سهوا اطلاعات و قیمت های سایت بروز نشده باشد . بنابراین مشتری حق هرگونه اعتراض درباره این موضوع را از خود سلب می‌کند و فروشگاه در صورت عدم موجودی کالا میتواند مبلغ پرداختی مشتری را به حساب وی عودت دهد.

۱۹-تمامی سفارشات داخل سایت ظرف مدت نهایت ۲۴ ساعت (بجز ایام تعطیل) پردازش خواهند شد و با مشتری تماس گرفته می شود.

۲۰-ارسال با پیک موتوری فقط ویژه شهر تهران بوده و هنگام تحویل کالا ارائه کارت شناسایی معتبر به نام صاحب فاکتور الزامی است.

نکته: توجه داشته باشید که هزینه ارسال محصولات تهران نقدا توسط پیک دریافت خواهد شد و به عهده خریدار است و هزینه شهرستان ها که با پست ارسال شود به صورت اتوماتیک روی فاکتور اعمال میشود. الباقی روش های ارسال شهرستان پس کرایه می باشد و به عهده خریدار است.

۲۱-در صورت انتخاب گزینه تحویل حضوری ، شخص تحویل گیرنده باید کارت شناسایی معتبر ارائه داده و سپس محصول خودرا تحویل بگیرد.

۲۲- برای جلوگیری از سوء استفاده لطفاً به آدرس صحیح فضای مجازی ما دقت نمایید . پاییزان کالا در قبال صفحات مشابه مسئولیتی برعهده ندارد.

۲۳-پرداخت بیعانه ؛ در شرایط خاص کارشناسان فروش موظف هستند برای اطمینان از نهایی بودن خرید کاربر ، از وی تقاضای بیعانه نمایند.

۲۴-بعضی از محصولات دارای یک هفته تعویض است ، شرایط تعویض کالا به تفصیل در ادامه همین مطلب قید شده است.

۲۵-وظیفه پاییزان کالا صرفا تحویل بسته به شرکت های ارسال کننده (پست ،پیک ، تیپاکس و …)میباشد و هر گونه مفقودی یا آسیب بر عهده شرکت های ارسال کننده میباشد.


۲۶- ساعات کاری در  فروشگاه روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9.30 صبح الی 19.30 بعد از ظهر  و پنجشنبه ها از ساعت 9.30 صبح الی 16 بعد از ظهر می باشد. جمعه و ایام تعطیل فروشگاه تعطیل می باشد.

27-ارسال مدارک شناسایی معتبر(کارت ملی، گواهینامه، گذرنامه) توسط کاربر الزامی می باشد.

رجیستری :

تمامی محصولات پاییزان کالا رجیستر شده هستند و با کد فعالسازی برای مشتری ارسال خواهند شد . لذا مهلت تست و فعالسازی تمامی محصولات ۱ هفته بوده و همه مشتریان موظف اند در این مدت تمامی مشکلات مربوطه را به فروشگاه پاییزان کالا اعلام نمایند. بنابراین مشتریان محترم پس از گذشت یک هفته حق هر گونه اعتراضی را در رابطه با رجیستری از خود سلب می‌نمایند .

حقوق مشتری :

۱ . مشتری حق دارد پیش از خرید اطلاعات کامل از نحوه خرید ، مشخصات محصول و شرایط گارانتی را از فروشگاه جویا شود .
۲ . گوشی تلفن همراه خریداری شده توسط مشتری باید در سامانه شبکه مخابرات کشور ثبت شده باشد ( رجیستر شده باشد ) .